Většina z nás touží po vlastní originalitě, ale ne každému se to podaří realizovat. Jednou z možností, jak to udělat, je vlastní potisk na triko . S tím však vyvstává základní „problém“, jaký motiv zvolit, aby nebyl okoukaný a zároveň nešlo o trapas.
Předně bychom mohli využít znalostí moderní i antické psychologie a upozornit vás na to, že nápis na tričku, kresba, graf, fotka vždy upoutá pozornost jako první, ještě před tím, než se dotyčnému zadíváte do obličeje a do očí. Platí to hlavně u kontrastních barev, jako je bílá či žlutá na tmavém pozadí (a obráceně).
Potisk na triku by měl být hlavně neutrální, neměl by nikoho napadat ani urážet a zapomeňte i na přihlouplé texty o pivu, sexu, fotbalu a autech, toho je kolem nás všude plno, jako bychom snad neznali jinou zábavu. Vsaďte na vlastní nápady, určitě vás něco napadne. A pokud to zrovna nebude fotka vašeho psa, můžete zkusit odvážný experiment:
Co upoutá pozornost na první pohled
Ovoce – ovoce na tričku se zdá jako hloupost, ale je to docela nenápadná propagace, jak lidem ukázat cestu ke zlepšení vlastní imunity. Čím více lidí ji bude mít v pořádku, tím rychleji zatočíme s koronavirem. Bude vám to připadat možná naivní, ale zkušený psycholog vám potvrdí, že cokoli lidé vidí kolem sebe, zapisuje se do podvědomí a ovlivňuje to v budoucnu rozhodovací procesy. Kupříkladu takové meruňky a broskve na tričku mohou zvýšit zájem o jejich konzumaci, a když dotyční půjdou kolem nich např. v supermarketu, pravděpodobně si je zakoupí.
Květiny – velmi pěkný motiv jsou vždy rozkvétající rostliny, hodí se i na pánská trika, nejlépe bílé podkladové barvy. A nemusí to být zrovna růže, klidně vsaďte na některou z hvězdicovitých, např. astry, gerbery, slunečnice, sedmikrásky, jiřiny či chryzantémy. Digitální tisk můžete vylepšit latinským názvem rostliny a krátkým popiskem, případně vaší přezdívkou na levé straně hrudi.