Asi si nedokážete představit, že by byl někdo z internetových obchodníků natolik flegmatický, že by si tu na sebe svým podnikáním nedokázal vydělat a nechávalo ho to v klidu. To přece není vůbec představitelné. Kdo na internetu obchoduje, usiluje o odpovídající zisky, bez nichž by neměl vůbec na živobytí, a proto nemůže akceptovat případnou finanční tíseň nebo vyslovenou bídu.
Jenže zatímco internetoví podnikatelé takovou špatnou finanční situaci neignorují, je skutečností, že si s ní často ani nedokážou poradit. Ví, že by to chtělo víc platících zákazníků, ale už neví, jak si získat jejich přízeň. A tak jsou jejich e-shopy neustále bídně navštěvované a nic nenasvědčuje tomu, že by se mohla tato neradostná situace zlepšit.
Jenže zlepšit je ji třeba. Bez nápravy onoho neutěšeného stavu by se nikdy dost peněz nevydělalo a podnikatel by dříve nebo později zbankrotoval. A jak se tedy postarat, aby obchod, který nemá žádoucí návštěvnost, takovou žádoucí návštěvnost získal?
Dokonalým pomocníkem může být buď předražená reklama, nebo cenově i jinak daleko výhodnější optimalizace pro internetové vyhledávače. A pokud už se vsadí na optimalizaci, pak na SEO pro Shopify nebo SEO pro Shoptet. Přičemž tu výběr závisí na tom, na jaké z těchto platforem je e-shop postaven.
Kdo svůj internetový obchod optimalizuje, získává onu tolik potřebnou návštěvnost, a to na rozdíl od PPC reklam docela přirozeně a nenásilně. Web se posouvá vpřed mezi odkazy v internetových vyhledávačích, a čím výše se tento díky optimalizaci vyšplhá, tím lepší má vyhlídky na to, že bude hodně využívaný a výnosný. A protože doposud nebyl objeven žádný dokonalejší způsob prosazení se na internetu, než právě s využitím optimalizace pro internetové vyhledávače, je to zrovna ona, na co sázejí ti, jimž se v podnikání nedaří na síti tak, jak by se jim dařit mělo.